maanantai 12. elokuuta 2013

kolmen päivän kuulumisia

Kävin toissapäivänä mummulla ku se mun serkku oli taas sen vauvan kans siellä. Ja siellä me istuttiin juteltiin ja leikittiin sen vauvan kanssa. :) Sit me käytiin ku siinnä lähellä on urheilukenttä nii siellä me hypittiin patjalla tehtiin kärrynpyöriä hypittiin korkeutta. ja mää olin iha surkee en päässy ees 95 senttimetriä  vaikka mun enkka on 1m :/ No ens kerralla sitte. Eilen kävin mun kamun jossunkaa kylällä ja sit yhes noo tavallaan ravintolassa ransiksilla ja sit se viel osti ku me käytii kaupassa nii meille limsapullot ja me käytiin koulul ja mentii meille meillä me muokattii sit mun blogia ja kohta se sit lähti sen jälkee :) sit vähä myöhemmin illalla se mun mummu serkku ja sen vauva tuli meille ja mää soitin niille pianoo ja leikin sen vauvan kanssa ja katoin mm kisoja. Ihan kiva päivä! Tänään me leivottiin aamulla mun veljelle ku sillä on huomenna synttärit ja sit mun sisko teki mun pään täyteen lettejä ja mää tein sille vaa se ei kovin onnistunu... :P mut ehkämää joku päivä ossaan. Sitte mää oon soitellu pianoo ja laulellu. Tossa viel kuvia musta ne letit päässä:















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti