tiistai 13. elokuuta 2013

Ees taas ramppaamista

Elikkä nyt taas toimii tää mun näppäin... Varmaan kone vaan sekoili ku mun ä kirjain oli muka joku pilkku..... :/ Tänään päivä on menny valitettavasti koulun penkillä istuessa. Ei kiva! Mut toisaalta menneepähä äkempää päivät ku joutuu tekemäänki jotai eikä vää istua ja ihmetellä et mitä tekis ku pihallaki sataa.... Tai mitä tekis ku on näin hyvä ilma ja kaikki kamut on reissussa tai ne ei pääse. Mut eihä mun koko päivä siihen menny nimittäi saihan mää maistella kakkua mun isoveljen synttäreitten kunniaks! :)   Mut sitä ennen tein läksyt. Sit mää oon ollu myös koululla mun kamun kanssa ja tuli sinne myös pari poikaaki. Mut nehä lähti sitte melkeinpä saman tie kauppaan ostellee juomiasa. Sitte menin kottii ja samantie piti lähtä uuellee sinne ku ne soitti mut takas sinne. Sielläpä me sitte mietittii että mitä tekis ja kohta se ukkonen rupes jyrisemään ja me lähettiin kottiin mut sit se samantie loppu (varmaan) ku nyt ei oo kuulunu mitää onneks! Ja nyt mun taas pitäs mennä uuelleen ku yhet Petu ja Julia soitti mut sinne ku niillä on tylsää nii pakko kai se on mennä viihyttää niitä :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti